Αποτελέσματα εννεαμήνου 2005 (ενοποιημένα)
ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 7,8%
ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΚΑΤΑ 38,6%
Στο πρώτο εννεάμηνο του 2005 και σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2004 οι ενοποιημένες πωλήσεις της ΝΙΚΑΣ παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 7,8%, κυρίως ως αποτέλεσμα της διάθεσης στην αγορά νέων προϊόντων όπως η κατηγορία «Στο Πιάτο», το Παριζάκι «Φιλαράκι», η σειρά πίτσας και το τυρί "Εκ Δομοκού".
Στην ίδια περίοδο και πάντα σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2004 τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 38,6% και τα καθαρά κέρδη ανά μετοχή κατά 35,5%. Παράλληλα, οι λειτουργικές ταμιακές ροές βελτιώθηκαν κατά 28%.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ειδικά στο Γ΄ τρίμηνο, παρατηρήθηκε μία ελαφρά συγκράτηση στις πωλήσεις, κυρίως λόγω της αντίστοιχης συγκράτησης της συνολικής καταναλωτικής δαπάνης για τρόφιμα. Ως προς το Δ΄ τρίμηνο, εκτιμάται ότι αυτό επηρεάζεται από την αντίδραση του καταναλωτικού κοινού στην κρίση των πουλερικών.
Στη βάση αυτή, η Διοίκηση της Εταιρείας εκτιμά ότι για το σύνολο της χρήσης του 2005 οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 7% και τα κέρδη μετά από φόρους κατά 20%.
Οι στόχοι της ΝΙΚΑΣ στα επόμενα δύο έτη (2006-2007) επικεντρώνονται στην επίτευξη οργανικής αύξησης των πωλήσεων με ρυθμό άνω του 10% ετησίως, μέσω της συνεχιζόμενης προσφοράς καινοτόμων προϊόντων, της ισχυρής υποστήριξης της επωνυμίας (brand) NIKAS, και της εστίασης στα προϊόντα επεξεργασίας κρέατος. Σημαντικό ρόλο, όμως, αναμένεται να έχει και η ανάπτυξη μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων στις χώρες της Βαλκανικής. Βασική προτεραιότητα της διοίκησης, εξάλλου, εξακολουθεί να αποτελεί η μείωση των σταθερών εξόδων καθώς και η περαιτέρω βελτίωση των ταμιακών ροών.
Η ΝΙΚΑΣ είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής αλλαντικών και προϊόντων επεξεργασμένου κρέατος στην Ελλάδα και για 40 χρόνια τώρα προσφέρει ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα με απόλυτη προσήλωση στην υγεία
, ασφάλεια και στις διατροφικές απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού.